sobota 8. ledna 2011

To read...


Co mě čeká v nejbližší době? No mám toho dost...
akutní - znovu projít Staré pověsti české, kvůli úkolu do školy
z knihovny:
Na větrné hůrce, Emily Bronte
Přechod, Justin Cronin
Sherlock Holmes, Arthur Conan Doyle (podařilo se mi vypůjčit nějaké zánovní vydání starých příběhů, je to v kůži a vypadá to jaksi nóbl...)
moje:
Občanský průkaz, Petr Šabach
Hranice stínů, Brent Weeks
Ať vejde ten pravý, John Ajvide Lindqist
Dogdancing, Katka Lerlová
Disturbia,
Den Trifidů, John Wyndham
uf :) a to mám ještě rozečtené knihy v počítači, teď čítám Zombie vs Unicorns a pak se pustím do Vacations from Hell, tak jsem na sebe zvědavá v angličtině nejsem tak zdatný čtenář, ale snažím se...


2 komentáře:

  1. Na větrné hůrce - to je úžasná kniha! .)
    Sherlock Holmes - to je něco, co sem nikdy nečetla.. :( :D Ani mně nijak neláká! .))
    Ostatní,přiznám se, neznám ! .) Až na pověsti samozřejmě, a Občanský průkaz.. .) ale nečetla jsem to! .D

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby si měla chuť, tak na tomhle blogu probíhá knižní maraton, tak to pojď vyzkoušet, bude to stát za to a můžeš i něco vyhrát :)
    http://books-films.blog.cz/1406/letni-knizni-maraton

    OdpovědětVymazat